top of page

מלון בכנרת

מלון בכנרת לאירוח וחופשה בלתי נשכחים.

מלון אחוזת אוהלו ממוקם באחת הנקודות היפות בכנרת. המלון משקיף אל הנופים הקסומים של הכנרת והרי הגולן. מלון עטוף במרחבי דשא, פסטורלי ורגוע.





המלון מציע מגוון חדרים מסוגים שונים ובמחירים מגוונים והוא מתאים לזוגות, משפחות עם ילדים קטנים וגם לקבוצות מאורגנות. חדרי האירוח מרווחים, האיכול מגוון וכשר, השקט מרגיע ומאפשר לכם ליהנות מחופשה, כמו שחופשה צריכה להיות!


מלון בכנרת - קרוב לכל אתרי התיירות והאטרקציות!

המיקום של מלון אחוזת אוהלו מעל הכנרת ועל כביש 90 נותן לו יתרונות רבים, מצד אחד נופים מרהיבים והרבה שקט וקרבה לטבע ומצד שני , קירבה לכל אתרי התיירות באזור הכנרת, הגולן והגליל.


כאשר אנו מתכננים חופשה בכנרת, אנו מחפשים הנאה שכוללת נופים נפלאים, שקט ורוגע. יחד עם זאת, אנחנו רוצים גם ליהנות מחוויות, טיולים ואטרקציות מגוונות.

הכנרת, מציעה לכם את כל אלה ואפילו יותר! אזור הכנרת משופע באפשרויות נהדרות. הימה הכחולה, מיוחדת במינה. מרחבים כחולים, הרים המקיפים אותה, הרבה צמחיה וגולת הכותרת, המים המתוקים. זו לא רחצה בים התיכון, הכנרת מציעה חוויה אחרת וייחודית ולכן חוזרים אליה שוב ושוב.





הנחות באטרקציות בכנרת לאורחי המלון

הכנרת מציעה לכם מגוון אטרקציות נהדרות בקרבת המלון ואנו מציעים לכם הנחות בחלק גדול מהן:

תוכלו ליהנות משייט בקאנו אינדיאני בנהר הירדן הקסום - מתאים לכל המשפחה.

ויש גם סאפים בכנרת ובירדן כולל הדרכה.

פעילות בחדרי בריחה, סיורי עששיות בשעות הערב הקרירות, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים או טיולי רייזרים, פארק אתגרי ועוד ועוד...





חופשה במלון בכנרת - חופשה בלתי נשכחת

כיום, להגיע מהמרכז לכנרת ואפילו מהדרום, זו נסיעה שאינה ארוכה במיוחד ולכן הכנרת הקסומה הופכת ליעד פופולרי ביותר. חופשה במלון בכנרת הטובל במדשאות רחבות ידיים עם חדר אוכל המשקיף אל הכנרת, הינה חופשה בלתי נשכחת ולכן כל כך הרבה מאורחינו חוזרים שוב ושוב.


השילוב של השקט והרוגע במלון עם הקירבה לעשרות אתרי תיירות ואטרקציות בסובב כנרת, הגליל התחתון והגליל העליון וכמובן הגולן, מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות.


הכנרת מציעה חופשה נפלאה גם בכל עונות השנה, גם בחורף, אצלנו יותר חם ולכן רבים מגיעים אלינו לחופשה גם בחורף, כך הם נהנים ממזג אוויר נעים וחמים יותר וגם יכולים לטייל במגוון עצום של מסלולים, ביקבים, במרכזי מבקרים הפזורים בכל אזור הכנרת, הגליל והגולן וכן באטרקציות מושכות לילדים ולמבוגרים.


צרו איתנו קשר לפרטים נוספים על חופשה במלון בכנרת - בין ים לבין שמים!

הטלפונים שלנו: 04-6675525 , 04-6675522

לאתר מלון אחוזת אוהלו - לחצו כאן ותוכלו לקבל את כל המידע על החדרים, חדר האוכל וגם לבדוק תאריכים רצויים ולהזמין לעצמכם חופשה קסומה במלון בכנרת.



41 צפיות

פוסטים אחרונים

תכנים נוספים

bottom of page